Sluiten

Winkelwagen

0 producten
Sluiten

Winkelwagen is leeg

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Verder winkelen

Auto gevonden

Uw producten worden opgehaald. Een moment geduld...

Found vehicle

#

#

#

Vind producten voor jouw voertuig

Uw kenteken werd niet gevonden

Controleer de gegevens of gebruik het dropdown menu
Auto toevoegen

Bestelling versturen of afhalen

Onze klantenservice

Wanneer u iets wilt weten over onze producten of uw bestelling neemt u contact met ons op.

Klantenservice

Natuurlijk zijn we ook te vinden op social media, en bereikbaar per e-mail en whatsapp.

Verzenden

Na afronding van de bestelling en betaling krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. In deze mail geven wij de verwachte levertijd die je ook in de winkelwagen ziet tijdens het bestellen nogmaals weer. Per product en voor de totale bestelling. Tussentijds kun je voor de status van de order, de facturen inloggen op jouw account (mits u deze hebt bij ons). Zodra jouw bestelling verzonden wordt, krijgt je van ons de Track & Trace code via de mail. Met deze gegevens kun je het pakket volgen tot het thuis is afgeleverd.

Wij versturen de meeste pakketten met PostNL. Daarnaast maken wij voor sommige zendingen gebruik van DHL of Transmission, bijvoorbeeld wanneer je een extra groot pakket besteld. Bij vragen over de bezorging verzoeken wij je eerst het pakket te traceren en de mailbevestiging te lezen alvorens telefonisch contact met ons op te nemen. Zolang je nog geen mail hebt ontvangen met het track en trace nr. is de bestelling nog niet verzonden.

Meer weten over levertijden? Bekijk ook onze info pagina: Levertijd bestelling

Post NL

Je kunt met jouw track en trace code 24 uur per dag het pakket volgen via de website www.tracktrace.nl. Deze gegevens vindt je uiteraard ook terug in de bevestigingsmail. Als je hier of in de bevestigingsmail geen antwoord vindt op vragen over de zending, zijn wij natuurlijk altijd bereid om je telefonisch verder te helpen.

DHL

Wij maken in sommige gevallen gebruik van DHL, bijvoorbeeld om een pakket rechtstreeks van een fabrikant aan jouw adres te laten versturen om zo de bestelling sneller bij jou thuis af te kunnen leveren. Wanneer het pakket met DHL verzonden is krijg je uiteraard ook gewoon de tracking code per mail. De website voor het traceren van je pakket is https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

Transmission

Wanneer je een extra groot pakket besteld versturen we deze met Cargo vervoerder Transmission. Een motorkap, grote bumper of een zware accu kunnen niet via het pakketnetwerk van Post NL worden uitgeleverd. Wanneer het pakket met Transmission verstuurd is kun je hier het pakket volgen: https://trans-mission.nl/

 

Afhalen

Afhalen is alleen mogelijk NA bestelling via onze webshop. Wij nemen geen orders aan bij de afhaalbalie van ons magazijn.


Je kunt er voor kiezen om het pakket af te halen bij ons magazijn in Groningen. Kies als verzendmethode: Afhalen. Ook wanneer je kiest voor afhalen moet je eerst via onze website bestellen.

Heb je gekozen om de bestelling af te halen? Dan ontvang je een e-mail dat deze klaar ligt om af te halen. Wacht altijd op deze bevestiging,  zodat je niet voor niks naar ons toe rijdt.

 

Afhaallocatie/Magazijn:

Stavangerweg 15, 9723 JC Groningen

Maandag t/m vrijdag: 9.00-17.00 
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

 

9.1

96% beveelt ons aan
2008 beoordelingen
USPS Voorwinden Parts

Online bestellen bij Voorwinden Parts betekent voor onze klanten

  •  

    14 dagen recht van retour

    Niet goed, geld terug garantie

  •  

    Onderdeel direct leverbaar?

    Voor 16:00 besteld, vandaag verstuurd!

  •  

    Snelle levering binnen NL

    Goed verpakt en geleverd via Post NL of DHL.

  •  

    Bereikbare klantenservice

    Telefonisch van 10:00 tot 12:00 & 13:00 tot 16:00

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies. Door deze website te gebruiken accepteert u dat we cookies gebruiken om uw gebruikerservaring te verbeteren. Meer informatie