Ondanks dat we onze uiterste best doen om iedereen naar volle tevredenheid te helpen is het mogelijk dat je een klacht hebt over een bestelling of product of ervaring met Voorwinden Parts B.V. niet naar wens is verlopen.
Hoe kunnen we dit voor jou oplossen?
Dit doen wij door jouw klacht zo snel mogelijk bij de juiste persoon binnen Voorwinden Parts B.V. neer te leggen. Zorg dat je jouw ordernummer bij de hand hebt en neem contact op via het contactformulier of per mail. Geef een duidelijke omschrijving van de klacht en eventueel de gewenste oplossing zodat we dit zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Vermeld altijd het ordernummer bij uw klacht. Klachten zonder ordernummer en volledige omschrijving worden niet in behandeling genomen.
Klacht indienen per mail:
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, waar je telefonisch met de klantenservice niet uit komt dan kun je schriftelijk contact met ons opnemen via het contactformulier.
Je krijgt van ons binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Geschil:
Misschien ben je het niet eens met de geboden oplossing door onze klantenservice.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).