Klantenservice
Hier vind je alle informatie omtrend bestellen, versturen, veelgestelde vragen en de bereikbaarheid van onze klantenservice.
Voor afhalen van uw bestelling zijn wij open op werkdagen van 9:00 tot 17:00 (ook tijdens lunchpauze mogelijk)
Stuur ons een mailtje op sales@voorwindenparts.nl of een appje 06-13693235 (alleen whatsappen naar dit nr., bellen is niet mogelijk) we proberen hier altijd binnen 24 uur op te reageren tijdens werkdagen.
Verzending en Afhalen
Omruilen en Retourneren
Bestellen
Status van jouw bestelling
Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je ook via uw eigen klantomgeving op onze website de status van jouw bestelling volgen en wanneer nodig wijzigingen aan ons doorgeven. Om naar jouw eigen klantomgeving te gaan (ook mogelijk als je (nog) geen account hebt, maak in dat geval een account aan met hetzelfde mailadres als waar je mee besteld hebt om jouw eerdere bestellingen terug te zoeken) kun je via deze link inloggen
Pakketje (nog) niet ontvangen
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen met track en trace gegevens? Dan is jouw pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd. Controleer in de bevestigingsmail of de verwachte levertijd van de bestelling al verstreken is, als dit nog niet het geval is kan het nog tot de einddatum van de verwachte levertijd duren voor u de track en trace ontvangt per mail. Al wel een track en trace ontvangen? Dan kun je via deze code uw pakket traceren en kijken waar deze blijft.
Wanneer via de track en trace zichtbaar is dat het pakket al enige tijd onderweg is maar nog steeds niet is afgeleverd, dan staat hiervoor vaak de reden vermeld op de website van de vervoerder. Mocht je toch twijfelen over waar jouw pakket zich bevind of wanneer het bij ons vertrekt dan kun je ons een mailtje sturen of even bellen. Houd het ordernummer bij de hand zodat we snel kunnen helpen met een passend antwoord.
Garanties
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Bestellen
Bestellen proberen wij zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dit houdt in dat je voor meerdere betalingsmogelijkheden kunt kiezen en zo goedkoop mogelijk laat versturen. Wanneer je bijvoorbeeld automatten, schokbrekers of zijwindschermen bij ons bestelt ontvang je na betaling direct een bevestigings e-mail waarin overzichtelijk alle informatie vermeld staat. Nadat wij de bestelling verstuurd hebben ontvang je een e-mail met daarin het volgnummer (track en trace) van jouw bestelling. Hierboven staat beschreven hoe je hiermee de bestelling tot de voordeur kunt volgen.
Omdat we al onze bestellingen goed willen verwerken en iedere klant de aandacht willen geven die hij of zij verdient werken wij met een minimum bestelbedrag van € 5,00 excl. BTW.
Aanbiedingen, Coupons en kortingsbonnen
Let op, er zijn momenteel een aantal websites die nep kortingscodes en coupons aanbieden voor allerlei bedrijven waaronder helaas ook Voorwinden Parts B.V.. Deze websites zijn alleen uit op jouw persoonsgegevens en de kortingscodes zijn nooit door ons verstrekt.
Aanbiedingen en kortingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en het product leverbaar is bij onze leveranciers. Wij behouden ons te allen tijde het recht voor aanbiedingen te beëindigen of kortingen te wijzigen zonder opgave van reden. Het is mogelijk dat je van een van onze medewerkers of via een aanbieding en promotie-actie een kortingscoupon of code hebt gekregen.
Deze codes kunt je eenmalig invullen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Het is onder geen enkele omstandigheid mogelijk kortingsbonnen of codes in te ruilen voor contanten of te verrekenen met eerdere facturen of bestellingen.