Nederlands English Deutsch
Mijn Garage
Uw garage is leeg
Zoek uw auto

Zoeken op kenteken

Zoeken op Automodel




U heeft nog geen auto geselecteerd. Geef uw kenteken op in het formulier om pasklare producten te zien

Klantenservice Voorwinden Parts

(!) Aangepaste openingstijden en levertijden in december.

Houd er rekening mee dat veel leveranciers en vervoerders beperkt open of zelfs gesloten zijn op 27, 28 en 29 december. Daar het voor ons niet mogelijk is om de levertijden in deze periode tussen Kerst en Oud en Nieuw precies te voorspellen is het mogelijk dat uw bestellingen in deze periode vertraagd worden uitgeleverd en/of afwijken van de verwachte levertijd zoals getoond in uw bevestigings email.

Verzenden en afleveren:

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en betaald ontvangt u van ons wanneer het product verstuurd is, per mail de track en trace code. Wij versturen normaliter per PostNL. U kunt met deze track en trace code 24 uur per dag uw pakket volgen via de website www.tracktrace.nl. Deze gegevens vindt u uiteraard ook terug in de bevestigingsmail. Bij vragen over de bezorging verzoeken wij u eerst het pakket te traceren en de mailbevestiging te lezen alvorens telefonisch contact met ons op te nemen. Zolang u nog geen mail hebt ontvangen met het track en trace nr. is de bestelling nog niet verzonden. Als u hier of in de bevestigingsmail geen antwoord vindt op vragen over uw zending, zijn wij natuurlijk altijd bereid om u telefonisch verder te helpen. Wanneer u ervoor hebt gekozen de bestelling af te halen wacht dan altijd een mailtje of telefoontje af dat uw bestelling klaar ligt, zodat u niet voor niets langs rijdt.

Privacy en zekerheid

Wanneer u bij ons bestelt kunt u er zeker van zijn dat wij niet met uw gegevens te koop lopen. De gegevens die u invult gebruiken wij alleen voor het versturen van de bestelling. Uiteraard spreekt het voor zich dat wij uw gegevens niet ter beschikking stellen aan derden op wat voor manier dan ook!

Retouren en garanties

Wanneer een product bijvoorbeeld defect word aangeleverd door de pakketdienst of niet voldoet aan uw verwachtingen, is het mogelijk dit product aan ons te retourneren. Hierbij hebben wij een aantal spelregels, zodat de kans op fouten minimaal is en u niet alleen zo snel mogelijk een nieuw product op de deurmat hebt liggen, maar het voor ons ook duidelijk is wie iets terugstuurt en waarom. Neem daarom altijd contact met ons op via klantenservice@voorwindenparts.nl als u een product wilt terugsturen. Daarnaast kunnen wij wanneer dat nodig is (bijvoorbeeld bij hele grote/zware producten) eventueel het product bij u af laten halen of alvast een nieuw product opsturen. U mag alle producten die u online besteld beoordelen binnen uw 14 dagen zichttermijn zoals u ook in een fysieke winkel kunt doen. Wanneer u de producten retour zend die incompleet zijn of waarvan de verpakking beschadigt is wordt de waardevermindering van deze producten op het credit bedrag in mindering gebracht.

(Let op!) Electronische delen of remonderdelen waarvan de verzegeling op de verpakking verbroken is kunt u retour zenden. Wanneer de verzegeling van deze producten is verbroken geld dit als een 100% waardevermindering die wij verekenen met het aanschaf bedrag.

Bestellen

Bestellen proberen wij zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dit houdt in dat u voor meerdere betalingsmogelijkheden kunt kiezen en producten onder rembours kunt laten versturen. Wanneer u bijvoorbeeld automatten of xenonverlichting bij ons bestelt ontvangt u na betaling direct een bevestigings e-mail waarin u overzichtelijk alle informatie kunt nalezen. Nadat wij dan de bestelling verstuurd hebben ontvang u een e-mail met daarin het volgnummer van uw bestelling. Hierboven kunt u lezen hoe u hiermee uw bestelling tot de voordeur kunt volgen.

Omdat we al onze bestellingen goed willen verwerken en iedere klant de aandacht willen geven die hij of zij verdient werken wij met een minimum bestelbedrag van € 5,00

Betaling, aanbiedingen en kortingsbonnen

Betalen doet u bij ons makkelijk en snel via Ideal of Paypal. Wanneer u het prettig vindt is het uiteraard ook mogelijk om gewoon contant op een van onze afhaaladressen of aan de postbode te betalen onder rembours. Voor het afhalen van goederen ontvangt u altijd een bevestigingsmail van een van onze medewerkers, zodat u niet met lege handen huiswaarts hoeft te keren. Voor onze zakelijke klanten is het ook mogelijk om via Automatische Incasso te bestellen en gefactureerd te krijgen. Aanbiedingen en kortingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en het product leverbaar is bij onze leveranciers. Wij behouden ons te allen tijde het recht voor aanbiedingen te beëindigen of kortingen te wijzigen zonder opgave van reden. Het is mogelijk dat u van een van onze medewerkers of via een aanbieding en promotie-actie een kortingscoupon of code hebt gekregen. Deze codes kunt u eenmalig invullen als u een nieuwe bestelling plaatst. Het is onder geen enkele omstandigheid mogelijk kortingsbonnen of codes in te ruilen voor contanten of te verrekenen met eerdere facturen of bestellingen.

Bekijken van uw bestelling

Wanneer u een account hebt aangemaakt kunt u ook via uw eigen klantomgeving op onze website de status van uw bestelling volgen en wanneer nodig wijzigingen aan ons doorgeven. Om naar uw eigen klantomgeving te gaan (alleen mogelijk voor gegistreerde klanten) kunt u via deze link inloggen.

Bedrijfsgegevens
Voorwinden Parts
E-mail: info@voorwindenparts.nl, Dhr. S.D.Voorwinden
Klantenservice: klantenservice@voorwindenparts.nl, Mevr. K.P. Voorwinden
Telefoon: +31(0)85-4898848
KVK: 02090383
BTW: NL154284325B01
Factuuradres: De Laan 77, 9981 GM, Uithuizen GEEN AFHAALLOCATIE
 
Afhaal en Retouradres: Stavangerweg 15 - 9723JC Groningen
 
 

Antwoord op veelgestelde vragen:

Hieronder geven wij antwoord op vragen die wij regelmatig gesteld krijgen aan de telefoon. Om u een telefoontje of mailtje te besparen hebben we deze antwoorden hieronder verzamelt zodat ze 24 uur per dag inzichtelijk zijn voor u.

 

Vraag: In de bestel bevestiging e-mail en op de website bij producten staat een levertijd is deze sluitend?

Helaas niet, wij geven u een zo accuraat mogelijke indicatie van de normaal te verwachten levertijd van onze producten. Doordat het verzenden en leveren van onderdelen over meerdere schijven loopt is het altijd mogelijk dat er zaken mis gaan of vertraagd raken. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling daadwerkelijk is verzonden met een track en trace code zodat u de zending kunt volgen. Doordat wij onze voorraden en levertijden live bijwerken kunnen we echter wel zeggen dat in 95% van de gevallen onderdelen binnen de gestelde termijn bij u thuis worden afgeleverd.

 

Vraag: Is het zoeken op kenteken altijd waterdicht?

Het zoeken op kenteken is helaas geen fool-proof systeem waarbij u nergens meer naar hoeft te kijken. Soms is het zo dat de RDW uw auto niet juist in het systeem heeft staan waardoor er simpelweg een verkeerde carrosserievariant getoond wordt. Dit komt gelukkig bijna nooit voor. Wat vaker voorkomt dan dit probleem is dat een auto binnen het modeljaar bijv. BMW 1 serie Cabrio (E88) Cabrio 2008 -- 2015. een facelift heeft gehad of zoals bij de BMW voorzien kan zijn van M-sport bumpers. Een bumper of bumperbeschermlijst zal in dit geval alleen passen op modellen zonder M-pakket of alleen op modellen met M-pakket. Via het kenteken is niet vast te stellen of er wel of geen M-pakket gemonteerd is op uw auto. Er worden dus meerdere onderdelen getoond waarbij het zaak is dat u zelf de juiste te kiest.

 

Vraag: Wat betekent dit auto onderdeel is "Universeel Toepasbaar"?

Universeel betekent dat een onderdeel niet voor 1 of meerdere automodellen specifiek ontworpen is. Er is vanuit de fabrikant geen toepassingslijst beschikbaar en het onderdeel moet naar eigen inzicht op de auto geplaatst worden. Let op! Universeel betekent zeker niet dat een onderdeel altijd past op uw auto. We geven bij universele onderdelen en accessoires vaak de maatvoering of specificaties zodat u zelf kunt inschatten of het onderdeel toepasbaar is op uw auto. Voor het inbouwen zijn in veel gevallen aanpassingen nodig.

 

Vraag: Leveren jullie ook in de kleur van mijn auto gespoten onderdelen?

Omwille van kleurverschil en beschadigen bij vervoer leveren wij onderdelen niet in de gewenste kleur gespoten. Carrosseriedelen en spoilers bijvoorbeeld zullen altijd zelf in kleur moeten worden gespoten.

 

Vraag: Kan ik onderdelen ook afhalen zonder afspraak of bestelling via de website?

Omdat wij geen winkel hebben waar u binnen kunt lopen is het niet mogelijk om onderdelen zonder vooraf via de website te bestellen af te halen. Wij maken gebruik van meerdere magazijnen en berichten u zodra het gewenste onderdeel klaar ligt om afgehaald te worden. Zorg er dus altijd voor dat u een onderdeel eerst online besteld en dat deze bevestigt is voor afhaling voordat u naar ons toe rijd. Zo voorkomt u onnodige reistijd en teleurstelling.

 

This site uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here.
x