9.1

97% beveelt ons aan
1820 beoordelingen

Winkelwagen

0 producten

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Uw auto is gevonden

Uw producten worden opgehaald. Een moment geduld...

#

Found vehicle

# #

#

Vind producten voor jouw voertuig

Mijn garage

Leeg
Auto toevoegen

Klanten Service

Telefonisch bereikbaar

Bel ons op werkdagen van 9:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00

Klantenservice

Natuurlijk zijn we ook te vinden op social media, en bereikbaar per e-mail.

Service

Hier vind je alle informatie omtrend bestellen, versturen, veelgestelde vragen en de bereikbaarheid van onze klantenservice.

Let op, de volgende dagen zijn wij gesloten (magazijn en klantenservice):

- Koningsdag 27-04 worden er geen pakketten bezorgt door Post NL, ook zijn wij die dag gesloten.

- Hemelvaartsdag 14-05-2021 zijn wij gesloten, vrijdag 15-05-2021 zijn we wel  geopend.

- Pinksteren 24-05-2021 zijn wij gesloten.

 

Status van uw bestelling

Wanneer je een account hebt aangemaakt kun je ook via uw eigen klantomgeving op onze website de status van jouw bestelling volgen en wanneer nodig wijzigingen aan ons doorgeven. Om naar jouw eigen klantomgeving te gaan (alleen mogelijk voor gegistreerde klanten) kun je via deze link inloggen

Pakketje (nog) niet ontvangen

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen met track en trace gegevens? Dan is jouw pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd. Controleer in de bevestigingsmail of de verwachte levertijd van de bestelling al verstreken is, als dit nog niet het geval is kan het nog tot de einddatum van de verwachte levertijd duren voor u de track en trace ontvangt per mail. Al wel een track en trace ontvangen? Dan kun je via deze code uw pakket traceren en kijken waar deze blijft.

Wanneer via de track en trace zichtbaar is dat het pakket al enige tijd onderweg is maar nog steeds niet is afgeleverd, dan staat hiervoor vaak de reden vermeld op de website van de vervoerder. Mocht je toch twijfelen over waar jouw pakket zich bevind of wanneer het bij ons vertrekt dan kun je ons een mailtje sturen of even bellen. Houd het ordernummer bij de hand zodat we snel kunnen helpen met een passend antwoord.

Retourzenden bestelling

Je hebt een product ontvangen dat niet naar wens is en wilt dit retour sturen? Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Het retourzenden van een product proberen we zo eenvoudig mogelijk te maken.

  • Stap 1

    Stuur een mail naar onze klantenservice om de retourzending aan te melden. Je ontvangt dan (tijdens kantooruren) van ons reactie of de producten nog retour gestuurd kunnen worden.

  • Stap 2

    Zorg ervoor de producten netjes verpakt aan ons terug te zenden. Gebruik bijvoorbeeld liever geen ductape op productverpakkingen en verwijder geen artikelnummers. Beschadigde of ontbrekende verpakkingen bijvoorbeeld kunnen van invloed zijn op het bedrag dat je terug ontvangt bij creditering van de teruggestuurde producten. (waardereductie in geval van beschadiging is maximaal 100% van het aanschafbedrag).

  • Stap 3

    Plak een duidelijk adreslabel op het verpakte product dat je retour wilt sturen. Frankeer uw retourzending bijvoorbeeld bij het Post NL postkantoor, je mag dit uiteraard ook met een vervoerder van jouw eigen keuze verzorgen.

  • Stap 4

    Wij verwerken de retourzending binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Je ontvangt het te crediteren bedrag weer op jouw rekening of Paypal account.

Garanties

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bestellen

Bestellen proberen wij zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dit houdt in dat je voor meerdere betalingsmogelijkheden kunt kiezen en producten onder rembours kunt laten versturen. Wanneer je bijvoorbeeld automatten of xenonverlichting bij ons bestelt ontvang je na betaling direct een bevestigings e-mail waarin overzichtelijk alle informatie vermeld staat. Nadat wij de bestelling verstuurd hebben ontvang je een e-mail met daarin het volgnummer (track en trace) van jouw bestelling. Hierboven staat beschreven hoe je hiermee de bestelling tot de voordeur kunt volgen.

Omdat we al onze bestellingen goed willen verwerken en iedere klant de aandacht willen geven die hij of zij verdient werken wij met een minimum bestelbedrag van € 5,00 excl. BTW.

Aanbiedingen, Coupons en kortingsbonnen

Let op, er zijn momenteel een aantal websites die nep kortingscodes en coupons aanbieden voor allerlei bedrijven waaronder helaas ook Voorwinden Parts. Deze websites zijn alleen uit op jouw persoonsgegevens en de kortingscodes zijn nooit door ons verstrekt.

Aanbiedingen en kortingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en het product leverbaar is bij onze leveranciers. Wij behouden ons te allen tijde het recht voor aanbiedingen te beëindigen of kortingen te wijzigen zonder opgave van reden. Het is mogelijk dat je van een van onze medewerkers of via een aanbieding en promotie-actie een kortingscoupon of code hebt gekregen.

Deze codes kunt je eenmalig invullen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Het is onder geen enkele omstandigheid mogelijk kortingsbonnen of codes in te ruilen voor contanten of te verrekenen met eerdere facturen of bestellingen.

Online bestellen bij Voorwinden Parts betekent voor onze klanten:

  •  

    14 dagen recht van retour

    Niet goed, geld terug garantie

  •  

    Onderdeel direct leverbaar?

    Voor 16:00 besteld, vandaag verstuurd!

  •  

    Snelle levering binnen NL

    Goed verpakt en geleverd via Post NL of DHL.

  •  

    Bereikbare klantenservice

    Telefonisch van 9:00 tot 12:00 & 13:00 tot 17:00

Wij gebruiken cookies. Door deze website te gebruiken accepteert u dat we cookies gebruiken om uw gebruikerservaring te verbeteren.Meer informatie