Mijn Garage
Uw garage is leeg
Zoek uw auto

Zoeken op kenteken

Zoeken op Automodel




U heeft nog geen auto geselecteerd. Geef uw kenteken op in het formulier om pasklare producten te zien

Ondanks dat we onze uiterste best doen om iedereen naar volle tevredenheid te helpen is het mogelijk dat u een klacht hebt over een bestelling of product of ervaring met Voorwinden Parts niet naar wens is verlopen.

 

Hoe kunnen we dit voor u oplossen?

Dit doen wij het snelst en liefst persoonlijk aan de telefoon. Zorg dat u uw ordernummer bij de hand hebt en neem contact op met onze klantenservice op 085-4898848.

U kunt ons telefonisch bereiken op:

maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00

 

Klacht indienen per mail:

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, waar u telefonisch met de klantenservice niet uit komt dan kunt u schriftelijk contact met ons opnemen via het contactformulier.

U krijgt van ons binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

 

Geschil:

Misschien bent u het niet eens met de geboden oplossing door onze klantenservice.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wij gebruiken cookies. Door deze website te gebruiken accepteert u dat we cookies gebruiken om uw gebruikerservaring te verbeteren. Info
x